Dernière visite : 23 Novembre 2024, 02:07 Nous sommes actuellement le 23 Novembre 2024, 02:07

Le fuseau horaire est UTC+1 heure [Heure d’été]



 [ 3 message(s) ] 
Auteur Message
 Sujet du message : Le grimoire d'Anuël
Message Publié : 02 Juin 2014, 08:40 
Hors-ligne Maître du jeu
USER_AVATAR
Elfe
Mage, Évocateur (1)
PV: 7/7

CA: 12/Touch: 12
CA Amure de mage: 16
CA dépourvu: 10
CMD: 12

Inscription : Oct 2013
Message(s) : 1369
Localisation : Montréal
Le grimoire d'Anuël

Image
CANTRIPS (NIVEAU 0)

Resistance: Subject gains +1 on saving throws.
Detect Magic: Detects all spells and magic items within 60 ft.
Detect Poison: Detects poison in one creature or small object.
Read Magic: Read scrolls and spellbooks.
Daze: A single humanoid creature with 4 HD or less loses its next action.
Dancing Lights: Creates torches or other lights.
Flare: Dazzles one creature (–1 on attack rolls).
Light: Object shines like a torch.
Ray of Frost: Ray deals 1d3 cold damage.
Mage Hand: 5-pound telekinesis.
Mending: Makes minor repairs on an object.
Message: Whisper conversation at distance.
Open/Close: Opens or closes small or light things.
Arcane Mark: Inscribes a personal rune on an object or creature (visible or invisible).
Prestidigitation: Performs minor tricks.

SORTS DE NIVEAU 1

Mage Armor: Gives subject +4 armor bonus.
Sleep: Puts 4 HD of creatures into magical slumber.
Identify: Gives +10 bonus to identify magic items.
True Strike: +20 on your next attack roll.
Break: Gives an object the broken condition.

Évocation - CL +1
Burning Hands: 1d4/level fire damage (max 5d4).
Shocking Grasp: Touch delivers 1d6/level electricity damage (max 5d6).
Magic Missile: 1d4+1 damage; +1 missile per two levels above 1st (max 5).

SORTS DE NIVEAU 2

Gust of Wind: Blows away or knocks down smaller creatures.

SORTS DE NIVEAU 3

À venir...

SORTS DE NIVEAU 4

À venir...

SORTS DE NIVEAU 5

À venir...

SORTS DE NIVEAU 6

À venir...

SORTS DE NIVEAU 7

À venir...

SORTS DE NIVEAU 8

À venir...

SORTS DE NIVEAU 9

À venir...

Edité : 06 Juin 2014, 18:34 par Maitre Menator (6×)
Haut
 Profil  
 
 Sujet du message : Re: Le grimoire d'Anüël
Message Publié : 02 Juin 2014, 20:15 
Hors-ligne Maître du jeu
USER_AVATAR
Elfe
Mage, Évocateur (1)
PV: 7/7

CA: 12/Touch: 12
CA Amure de mage: 16
CA dépourvu: 10
CMD: 12

Inscription : Oct 2013
Message(s) : 1369
Localisation : Montréal
Sorts mémorisés


Sorts du solardi 19 pharast 4711

Compétences de classe journalières

Bonded Item Spell. Sort de l'objet du pacte magique.

Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1

Niveau 0 - Cantrips

Detect Magic: Detects all spells and magic items within 60 ft.
Read Magic: Read scrolls and spellbooks.
Light: Object shines like a torch.

Capacités de trait - Tatou Varisien
Dancing Lights: Creates torches or other lights.
Dancing Lights: Creates torches or other lights.
Dancing Lights: Creates torches or other lights.

Niveau 1

Mage Armor: Gives subject +4 armor bonus.
Sleep: Puts 4 HD of creatures into magical slumber.

Évocation - CL 2
Shocking Grasp: Touch delivers 1d6/level electricity damage (max 5d6).
Haut
 Profil  
 
 Sujet du message : Re: Le grimoire d'Anuël
Message Publié : 12 Juillet 2014, 05:59 
Hors-ligne Maître du jeu
USER_AVATAR
Elfe
Mage, Évocateur (1)
PV: 7/7

CA: 12/Touch: 12
CA Amure de mage: 16
CA dépourvu: 10
CMD: 12

Inscription : Oct 2013
Message(s) : 1369
Localisation : Montréal
Sorts mémorisés


Sorts du lunedi 20 pharast 4711

Compétences de classe journalières

Bonded Item Spell. Sort de l'objet du pacte magique.

Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1
Projectile de force (Mag). Magic missile that deals 1d4+1

Niveau 0 - Cantrips

Detect Magic: Detects all spells and magic items within 60 ft.
Read Magic: Read scrolls and spellbooks.
Light: Object shines like a torch.

Capacités de trait - Tatou Varisien
Dancing Lights: Creates torches or other lights.
Dancing Lights: Creates torches or other lights.
Dancing Lights: Creates torches or other lights.

Niveau 1

Mage Armor: Gives subject +4 armor bonus.
Sleep: Puts 4 HD of creatures into magical slumber.

Évocation - CL 2
Shocking Grasp: Touch delivers 1d6/level electricity damage (max 5d6).
Haut
 Profil  
 
 [ 3 message(s) ] 

Le fuseau horaire est UTC+1 heure [Heure d’été]


Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce sujet : ClaudeBot


Vous ne pouvez pas publier de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas insérer de pièces jointes dans ce forum

Aller vers :  
Propulsé par phpBB® Forum Software © phpBB Group
Traduction et support en français • Utiliser phpBB avec un certificat SSL